Hejhejhallååååå

Sitter här med inpackning i håret som också har smetat in sig på min kudde, vilket betyder att jag får somna på ett mintkudde ikväll. Mysigt

Idag sov jag länge (igen). Varit iväg på lite ärenden och ikväll har jag sprungit skiten ur mig inne på gymmet samt kört lite styrka, så nu är fröken ganska trött.

Kände att det var dags för en liten "hatlista" igen, bara för att jag känner att jag verkligen behöver skrika lite på saker och ting som jag just nu stör mig på:

Jägare: Idioter och allmänt korkade skjutglada människor som springer runt och skjuter stackars oskyldiga djur i skogen. Såg en artikel om en tjej idag i tidningen som nyss tagit sin jägarexamen och jag var nära på att spy. Hon förklarade att hon älskade att jaga och att hon var så stolt över sig själv...hur kan man vara stolt över att döda någonting? Ful som stryk var hon också...patetiskt. Inte konstigt att hon satsar på att jaga djur för jaga karlar kan hon då inte.....


Lars Ohly: Du, AVGÅ nu med detsamma. Så fort jag ser din nuna i tv så mår jag dåligt....inte bara för att du är så fruktansvärt ful och äcklig utan för att du är en äcklig kommunist och lever med din egel sedelpress. Försvinn


Strömpis på fredagar: Just nu har jag vädligt svårt för det stället på fredagar när det är 18+....


Folk som går i 5 fart på löpbandet inne på gymmet: Hörreni, ger er ut och gå istället och lämna löpbanden till oss som vill köra lite hårdare fysisk träning så vi slipper stå i kö. Tack

Tyra Banks: Jag tyckte om dig förut men nu är du bara för mycket. Du är inte så perfekt som du tror lilla gumman, lägg ner nu.


Bokus: Min kurslitteratur har fortfarande inte kommit? Och jag satt och väntade på att få hjälp av er i 30 minuter via telefonen idag....imorgon ska jag ge er en jädra utskällning. Ge mig mina böcker som jag har betalat för !


Den sura killen som jobbar på systembolaget: Till skillnad från din jobbarkompis så är du inte direkt någon muntergök när man handlar alkohol ifrån dig..


Min mage: Du gör ont och jag orkar inte med dig längre...om du inte slutar snart så blire farbror doktorn och det vill vi väl inte?


Nej hörrni. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen dricka en massa kaffe för inatt blire skypesamtal med min man i australien som fyller 20 år idag :D





PUSSSSSSSSSSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHA CHAAARLIE! VEM är den sura killen??? HAHA om det är han jag tror så smäller jag aaav. Hehe...

2011-01-21 @ 11:15:06
Postat av: pernilla

oj, kommentaren var från mig...

2011-01-21 @ 11:15:43
Postat av: Yasmine

Hej, Var med och tävla om en länkning på min blogg i dagens trailer eller dagens låt, du kan vara med i båda och få dubbelt så stor chans till att vinna :)

2011-03-16 @ 17:16:53
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0