Papapa pokerface...papapokerface

Även fast jag anser att denna låt är en av tidernas bästa partylåtar alla kategorier så har jag inte lyssnat på den på evigheter. När jag sedan hör den spelas på radio så dyker först denna fråga upp:
- Varför lyssnar jag inte på denhär låten mer?

Svaret kom infann sig i mitt huvud endast några sekunder senare. Jo, för att jag lyssnat sönder den i ca 2 års tid nu...man tröttnar. Jag tror man behöver lite uppehåll från favoriterna, då lär man sig uppskatta dom ännu mer sedan. Mm..charlotte har tänkt till.

Är nyss hemma från en körlektion. Och det går bra nu ;) Riktigt bra !
När jag cyklade iväg till körskolan så gav jag mig själv tillåtelse att skratta högt när ett scenario flög upp i min hjärna.
Tänk om jag hade glidit in till körlektionen i en bil, parkerat snyggt... mitt inför min Körskolelärare Peters ögon. Hahahahahahaha! Jag skrattar nu också. Undrar vad han skulle säga. Hahahaha
Detta är charlottehumor på hööög nivå ! ;)

Igår var jag hemma hos mina favoriter: Zara,Rikard och lille Wilmer. Vi firade min födelsedag lite i förskott och jag fick en jättefin ljuslykta med ett fint hjärta till. Så fick jag ett kort också..med en kossa på, Rikard tyckte tydligen att det passa mig...eeeh...haha tack ;)
Vi kollade in Sex in the city och åt naturgodis. Klockan halv 1, efter mycket skratt och efter en såndär mysig kväll som man bara kan ha hos sin bästa zara, så flög jag upp på cykeln och trampade hem.

Nej hörrni. Det är matdags sen ska jag springa inne på gymmet med bror min.
På fredag befinner jag mig i London!
Shalalala

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0