Glädjande besked..4 år till med Alliansen !! :D

Jag gick iväg och röstade igår. Jag röstade på det parti som jag vet är det bästa parti för Sverige, nämligen Moderaterna...och tillsammans med Alliansen så vinner dom idag valet vilket glädjer mig så in i helvete!
Ohly och hans kommunistiska tankesätt sjönk..Moderaternas politik ökade och äntligen ser jag en ljus framtid i människors tankesätt när Moderaterna ökar.

Men...
Men det som gör mig så fruktansvärt arg är att svenska folket har istället för kommunister röstat in rasister...är det inte Stalin så är det fanemej Hitler.
Sverigedemokraterna får mandat i riksdagen, mandat som istället kunde gått till min högsta önskan: Att Reinfeldt och Alliansen kunde få en majoritesregering.
Nu får vi inte det.
Var för kunde Sverige inte ha agerat mer demokratiskt och släppt in Åkesson och Sd i olika debatter. Varför kunde man inte fråga ut honom, grilla honom i tv så att svenska folket kunde bilda sig en egen åsikt om vilken otrolig pajas-politik dom bedriver.


Jag anser Sverigedemokraternas utanförskap har bidragit till motsatsen till det man ville. Istället för att mota bort Sd så har man nu fört in dom...just pga att man inte fick chansen att ställa dom till svars för en politik man inte kan bedriva. Svenska folket fick inte en chans att ta del av Sd:s åsikter och därför har det slutat såhär.

Många pratar om nyval. Jag tror inte att det kommer att bli något nyval alls. För det minsta Sd vill är att De rödgröna ska vinna det valet..och även om man inte kan samarbeta med varken Oppositionen eller Alliansen så lägger man sig platt för att fortfarande få ha en höger-regering.

Jag är inte för Sd. Jag tycker att det är ett ansvarslöst parti med rasistiska tankesätt, men och andra sidan...människor är trötta och ledsna på den svenska politik som drivs, man vill ha något nytt. Sd var det ända parti som enligt mig tog upp invandrarpolitiken..dom andra blundar för den. Kanske för det också därför man som svensk valde att rösta på dem.

Jag vetinte, men jag vill veta. Jag vill veta varför det har blivit som det blivit...
Jag ville kunna glädjas över att ikväll kunna ta del av att röstat fram en majoritetsregering...utan sossar och kommunister, nu har vi istället fått in rasister.
Reinfeldt är en klok man. Han fixar detta. Något nyval blir det inte.

Grattis Alliansen. Ni är dom ända som kan driva en fungerande bra politik.

Ohly, börja stå för dina åsikter. Om du inte gillar privatskolor, låt inte dina ungar gå på privatskolor. Om du inte gillar privatsjukhus, operera dig förfan inte på ett sådant. Jag vill inte styras av en statlig regering, jag vill kunna bestämma över mig själv. Du har misslyckats kommunistjävel, och det är jag glad för.

Mona, Jag tackar gudarna för att du inte blev statsminister, du är ingen ledare och kommer aldrig att bli det. Du har också misslyckats..

Åkesson, hoppas du inser att du inte kommer ha något inflytande i denna regering.

Alliansen regerar!

sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0