Torsdagskväll

Och jag är hemkommen från gymmet, sprang en kort runda idag på 4 km innan jag mötte upp lillebror på gymmet. Det är skönt med ett lite lugnare pass i veckan också, man behöver det faktiskt.
Men jag och Fredde körde idag bänkpressen, som jag inte har närmat mig de senaste 2 åren. Men det visade sig att både jag och brorsan tog mycket mer kg än vad vi gjorde för två år sedan. Imponerande!
Kom sedan in i någon slags armstyrkeanda och körde mycket mer armövningar än vad jag brukar....brukar mest köra kondition och mage. Träningsvärken kommer sitta fin imorgon känner jag.
Avslutade med 20 minuter på crosstrainern också för att vänta på att fredde aka biffen skulle bli färdig.

Imorgon är det Fredag och det gillas.
Ska börja dagen med en långpromenix tidigt med ismael hade jag tänkt. Sedan ska jag på date med min lillebror....eller det är vad han säger iallafall. Vi ska käka på stan och sedan gå på en shoppingrunda, han säger att vi går på date då eftersom vi praktiskt taget ser ut som ett par....haha. En syskondate...ne det lät fel.

Har en del saker att inhandla. Måste köpa nytt shampo och balsam, samt boka tid för att slinga håret, köpa nya stövlar....sen är det säkert en massa mer saker också.

Börjar känna lite halloweenvibbar nu. Även fast som skrek på radion idag att Halloween håller på att försvinna, nej här ska det firas. Har planerat in en spökjakt också på lördagskvällen...får se hur det slutar.
Det glädjer mig också att dom väljer att visa Paranormal Activity på lördag klockan 21, jag ska sitta BÄNKAD med ett glas vin i näven.
Haha senaste gången jag såg den var hos Dean i Australien. Vi skulle ha en mys-skräck-kväll och jag tvingade honom att vi skulle hyra den. Och av någon outgrundlig anledning så hade jag fått för mig att filmen var baserad på en riktigt händelse och fick Dean att tro det också...han tyckte den var bra, men efteråt så googlade han upp filmen och det visade sig att den inte alls var det. Han blev sååå besviken...men så googlade han igen:
Why does stupid swedish girls think that Paranormal Acitvity is based on a real story?
Hahaha jag skrattade så jag dog.
Saknar den karln :(


Nu ska jag med spänning följa en fifa 11 match, och ja...jag är ironisk.


Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0