Söndag...

...och jag är bakis som en troll. Fruktansvärt bakis, såhär dåligt har jag inte mått på länge...usch, jag mår fortfarande illa och klockan är snart 9 på kvällen. Illa!
Men kvällen igår var toppen, lite knasigtheter var det väll iofs.

Drack vin hemma hos min favoritfamilj zara,rikard och wilmer. Jättemysigt och trevligt som vanligt...lovade lilla wilmer på 7 månader att när han fyller 12 så ska jag bjuda med honom till London och kolla på när Arsenal spelar. Han lär ju inte komma ihåg det men hans pappa satt brevid och påminner mig om ca 12 år försäkrade han mig om....så det är dags att börja spara redan nu ;)

Sedan lämnade jag mina gosar på väster och fortsatte in på frimis för att träffa upp Emma :) Vi skulle vara lite tidiga och ta oss en drink innan så vi var där runt halv 11 tiden. Mycket trevligt men jag fick övegå till vatten eftersom det var lite snurrigt där ett tag...observera klockan halv 11:( Väl tillbaks på banan igen ca 12.00 så drog jag till på spriten igen och efter två shotar och några drinkar var jag i farten igen....och vilken kväll ! Det var länge sen jag dansade så mycket.
Dock så blev det lite missförstånd och jag vetinte vad det är för fel på vissa karlar alltså...Jag vetinte hur jag ska göra längre och gårdagens händelse gjorde väll kanske inte allting bättre.
Jaja skitsamma. Det var en toppenkväll och man bortser från incidenten där ;)

Idag mår ja ju som sagt in bra alls. Skrek på mig själv att jag inte ska dricka på väldigt länge...fyfan. Det är inte heller okej att man får ett meddelande på facebook imorse från en dude jag halvkänner där det står:
DU VAR GRYM PÅ DANSGOLVET BRUDEN !

Neeeh...där är en anledning till jag ska ligga lågt nu ett tag framöver. INTE OKEJ !
Att jag sedan tjafsar med en polis innan jag ska in till Frimis om att jag ville ha med mig min vinflaska in och ha den i väskan är också ett bevis på att berusade charlotte kanske skulle ta och ta det lite lugnt. Polisen stod mest och asgaravde medans jag argt slängde upp min Rolling för 79 spänn ur väskan...ska man inte ens få ha en vinflaska i väskan om jag hänger in den? SKANDAL.

Slutade även upp med diverse utsmyckningar i kvällens slutskede. Neonhalsband...ett par solglasögon och lite skrifter på armen upptäckte jag att antingen haft på mig eller fått mig mig...neonbandet kastade jag i vattnet för att jag tyckte det såg fruktansvärt roligt ut när det flöt ett grönt band i det mörka vattnet. Höhö

Iallafall. Ikväll ska jag ha en skräckfilmskväll med min bror...exorsisten och saw står på menyn. Olalalalala.

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0