Onsdag!

Kom inte på någon bättre rubrik idag så det fick bli ett stilrent Osndag helt enkelt ;)
Har nyss kollat på sista avsnittet på Kungarna av Tylösand...ett sjukt roligt program som jag kommer sakna på Onsdagskvällarna. Så sköna människor, och jag skrattar så jag får ont i magen. Min favorit var ju helt klart snyggingen James, mums på den karln kan jag ju bara säga.

Så nu får jag nöja mig med Greys Anatomy klockan 9.....livet är hårt ibland ;)

Idag har jag kört och sen träffat min absolut bästa Zara och hennes bedårande son Wilmer. Sen har jag och pappa varit och köpt vantar för han tyckte jag såg så frusen ut när jag kom och besökte honom på jobbet. Gulle pappa. Ett par vita gosvantar och ett par svarta allmänt snygga vantar blev det....plus att jag köpte mysiga Uggisar idag också, så nu kan jag värma fötterna när kylan biter i :)

Annars ikväll så har jag inte gjort mycket mer än att tränat. Det blev både kondition och styrka idag, höll på att falla ihop när jag skulle gå hem....det är skönt nu kan man ju säga :)

Till helgen då? Jo man börjar ju börja smida planer sådär på Onsdagen och det är ju lite speciellt eftersom det är självaste halloween på lördag.
På fredag så ska jag förmodligen ut med malin och hänga med 92:orna på stömpis...höhö, men bara för att smyga lite på lillebror som ska dit och tydligen ska köra på stort. Och eftersom jag inte sätt min bror berusad än (vi glömmer våran drinktävling i Australien där han blev lite lullig) så vill jag ju självklart göra det....så jag tänkte köra en liten smygutgång på brorsan alltså ;)

På lördag ska jag dricka champange hos Zara och Rikard...kanske ger vi oss iväg till Pitchers men vi ska ta det rätt lugnt. Kolla någon skräckis måste man ju göra....klanske dra en spökhistoria också ;)


Slänger upp en fjortisbild på mig och Zarisen, tagen för 2 år sedan tror jag...som tur är.


Nu är jag trött och ska snart sovelisova med Mr.mp3 !


PUSSKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0