Kan inte sova....

Jag är typ trött. Men jag kan inte slappna av och somna, blir bitter på detta faktiskt. Spelar Freddie Mercury - Living on my own på Spotify, en gammal låt som jag alltid lyssnade på när jag var mindre. Minns att jag dansade och sjöng med på någon blandning av engelska och det jag trodde var engelska.

Idag har jag övningskört. Vi ska snart ut på motorvägen...buhu, jag gillar inte att köra snabbt. Hehe. Men vafan, vem vet...jag kanske bli rallyförare inom de närmsta åren. Eller iallafall kartläsare och kan sitta brevid en reallyförare?
Jaja, nog om det. Sen har jag träffat min bästa Zara och hennes beårande son...vi gick sedan upp till stan för att möta upp lite vänner för att fika. Anledningen till dagens fika var att en av mina bästa vänner CillaN valde att fylla 20 idag, inte för att hon fick valet att bestämma just denna dag själv..men det är kul att säga´t.


Här är hon, PC = Party CillaN

Det går att ladda upp bilder nu, yes,

Ah och sen har jag inte gjort mycket mer. Tränat och sprungit som en dåre på gymmet, det går bra nu med träningen må jag säga.


Annars så har det inte hänt mycket. Lördagskvällen spårade och jag var för berusad för mitt eget bästa. Kom dock inte upp i tildans och tjejernas nivå som inte ens klarade av att ta sig ut till frimis, bra jobbat där.


En bild från kvällen.


Nee nu orkar jag inte mer.

Sovgott, PUSS


Kommentarer
Postat av: malenmal

alltså party CillaN HAHA

2010-10-07 @ 14:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0