Friday Im in love....

Jag är inte kär, men...jag är kär i låten, eller mer förälskad kanske.

Idag vaknar jag upp av att rörmockaren kommer till oss. Han var hos min kompis för några dagar sedan och var hos oss senast igår..nu kom han tillbaka imorse och förstörde min sköööna sömn. Klockan 10.00 ringer det på dörren och ismael börjar skälla oavbrutet som vanligt. Bitter för att inte få sova pallrar jag mig upp och öppnar
- Ja, jag kommer ju lite senare idag så att du får sova ut, säger han
Senare...10.00? Jag sover då tack.
Men jag fick bjuda till och fick sitta och vara trevlig mot karln eftersom han inte kunde hålla käften stängd. När han gick tackade jag gudarna för att han inte stannade länge och flög i säng igen. Jag tror inte att dom hörde min bön för några minuter senare skriker telefonen på mig.Mamma ringer...
- mamma förfan jag sover ju.
Lägger på

Några minuter senare...tuut tut tuut tut. Sms från CillaN. Fika på stan, jaha...då fick man pallra sig upp iallafall. Tar med min älsklingshund ut på promenix, vi skulle gå den korta rundan idag men när vi kom till stället där vi i normala fall går (dvs den långa rundan) så satte sig ismael ner och tjurade...han vägrade svänga av och gå den korta rundan. Suckandes fick han som han ville och han skuttade glatt iväg ...ibland är jag snäll.

Glider upp (på mormors cykel) till stan för att möta upp mal och cillaN. Det blev en fika på ett gammalt hederligt ställe och därefter en tur på stan. Jag var på jakt efter en skinnjacka men fan va dyra de är, 1600 spänn skulle de ha ...MEN, jag har nämligen en plan på att ta med mamma på stan någon dag, det funkar alltid om man inte vill spendera egna pengar...höhö.

På tal om jackor så gick jag och cilla och drev med varandra om varenda ful jacka på stan idag, dom gångerna vi inte dansade till musiken i affärerna vill säga. Inne på Åhlens stannar cilla och snappar åt sig den fulaste jacka jag skådat.
- Titta charlotte, höhöhöh...vilken jävla jacka. Vrålar cilla
- Ja förfan, norrland nästa eller? svarar jag
Det vi var ovetande om för stunden var att en tjej stod och prövade en likadan jacka bara någon meter bakom oss. Det var cilla som upptäckte det eftersom flickan lite besviket kollat på oss. Jag försökte oskyldigt kolla på lite tröjor medans cilla fort försvann därifrån. Tror inte att dendär tjejen köper jackan...


Ja och nu skulle jag ha en bild här igen men det går ju inte att ladda upp bilder, buhuuu...föreställ mig, malin och cilla i peruker...:(

Gjorde mitt första köp på systembolaget idag också. wwieehho va cool jag är ! Suttatde typ in legetimationen i pannan på kassörskan som inte ens frågade mig om ett i början...ser jag så jävla vuxen ut? hmm...
Tydligen!

Ikväll ska jag vara hemma och mysa med mammsen och pappsen. Hoppas det finns ngt bra att titta på också, men först löpning inne på gymmet och lite styrka på det.

Helgen har börjat!
Vill också gratta min vän Matilda som fyller 20 år idag. Tiden går fort...partajj imorgon yes.

PUSS PÅ ER
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0