Fredagkväll...

...och jag har verkligen en massa planer för kvällen. Massor att göra, tror inte att jag kommer hinna med allting jag ska göra denna Fredagskväll, det blir för mycket...orkar inte.
Neeh fast nu ljög jag ju. Det är fredagskväll och jag ska inte göra ett skit, kolla på film med pappa är det ända jag orkar göra ikväll.

Tittade lite avundsjukt på min bror när han gled igenom dörren redo för utgång. Men min dag kommer imorgon, det kan ni slå er i backen på (ännu ett av mina berömda uttryck).

Innan jag hamnade här idag så har jag faktiskt hunnit med mycket. Vaknade vid en stabil tid 10.30, eller klockan ringde då och jag ville helst sova..men jag tog mig upp iallafall. Ingen blev gladare än min lilla vovve som älskar när matte just nu är hemma om vardagarna och gör absolut ingenting. Så Ismael och jag gick ut på en promenix, en långpromenix för att göra min vovve glad...och det är han ju alltid. Min lilla solstråle.
Efter det lämnade jag Ismael som låg på matbordet där han numera ligger för att hålla koll på om någon kommer utanför så han kan skälla på den stackars människan. Och alltid när jag stänger ytterdörren så hör jag en massa gnäll och skrik, Ismael hatar nämligen att vara ensam.
Samtidigt som jag har dessa hjärtskärande skrik från huset så besteg jag mormors cykel (som jag fortfarande lånar eftersom jag numera inte äger någon själv). Jag mötte upp min bror på stan och shoppade lite, sedan åt vi lunch med mamma och pappa, kinamat blev det..lite smaklöst, men det funkade.
Sedan efter det så mötte jag och mamma upp mormor för en andra shoppingtur med uppdraget: Hitta mamma ett par snygga stövlar.

Mormor : - Det är såbra att du är med charlotte, då kan du vara smakråd.
Charlotte:- Jaa-aa-då

Drar in på Helges Antistress skor. Tänkte för mig själv, här finns väl ingenting snyggt...ja menar, antistress skor? Vad är det för något? Men fördomar är ingenting man ska ha för det fanns rätt fräscha skor därinne.
Men det slutade upp med att vi köpte ett par ursnygga stövlar åt mamma på Nilssons istället. Mammsen min blev riktigt snygg alltså.


Här är hon föresten, mamma cissi

Jaja, iallafall så var mamma sedan tvungen att gå iväg och jobba igen och jag och mormor tog en välbehövlig fika och snackade om allt mellan himel och jord. Sedan shoppade vi lite mer, och mormor köpte hem krabba till mig som jag innan jag hamnade här avnjöt...mm va krabba e gott.

Imorgon då. Jo då vankas det utgång med ett gäng härliga vänner. Mamma ska tillsammans med min pappa dra iväg på Björne Skifsan (Björn Skifs) vilket förmodligen blir bra.


Och här är pappsen, göran...som till bildens ära väljer att lägga en snygg modelpose där han kniper ihop ögonen lite.

Själv ska jag göra någon av Örebros nattklubbar osäkra imorgon, som vanlligt.


Nu väntar jag att denhär bruden till höger som även går under namnet Hl ska plingelinga.

Oh föresten. Jag ska gå en gyminstruktörutbildning snart vilket ska bli askul, så det blir att jobba som gyminstruktör sedan. Lalalalalalala


PUSS OCH TARE LUGNT MED SPRITEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0