Alltså, man blir ju så trött....

....på vissa människor inne på gymmet, människor som väljer att beslagta löpbandet i upp till en timme Och det värsta är att det antingen är fjortisar som går i den farten jag kryper fram i, eller så är det halvfeta killar som springer i 8 fart.
Och jag vet vad vissa av er tänker nu. Fan vilken liten bitch hon är dendär charlotte, men det är jag inte...jag tycker bara att om man ska hålla på sådär länge så kan ni väl springa tills ni blir trötta och ta eran träning på allvar. Annars kan nu lika väl gå ut och ta en promenad istället, speciellt ni tjejer som inte vill bli svettiga heller och går och flänger med erat hår.....åhh jag blir tokig.

Iallafall. Sprang 8 km på tid idag och det gick väll sådär...

Annars idag har jag inte gjort mycket.Mest sovit, men det blev en långpromenad med isse också som vanligt. Har suttit i telefonen med malin och försökt komma fram till vad jag ska göra med mitt liv, kom som vanligt aldrig fram till något.
Vill helst av allt åka tillbaka till Brisbane och bo där i resten av mitt liv. Även fast jag trivs ganska bra i Örebro just nu. Haha det är lite kul, för ett år sedan innnan jag åkte till Australien så har jag aldrig hatat Örebro så mycket i hela mitt liv. Orkade inte med samma människor hela tiden, och jag orkade inte med småstäder. Nu har jag en helt annan syn på Örebro, även fast jag helst av allt vill tillbaka till mitt andra hem Australien.
Funderar starkt på att föröska få någon av mina kompisar i Australien att adoptera mig...då får jag bo där hur länge jag vill och blir därmed en Aussie medborgare.



Jag och Jimmy till vänster och malin till höger på guldkusten ! Saknar !
 

Nu sitter jag här med en välbehövlig hårinpackning. Funderar på att sätta in extensions igen...vetinte hur jag ska göra där. Får fundera lite mer på den saken....


Imorgon ska jag köra igen och sen träffa världens bästa Zara och världens sötaste kille Wilmer. En välbehövlig lunch ska det bli....sen lite jobb på det :)

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0