Usch..:/

Det är inte roligt att få höra dåliga nyheter från vänner man verkligen tycker om. Livet är rätt hårt ibland, men man måste fortsätta vara positiv. Det har jag lärt mig den senaste tiden, eller det har min vän lärt mig den senaste tiden. För även om nyheterna inte alltid är goda, så får man göra det bästa av situationen och se framåt.
<3

Idag vaknade jag vid 9 av att en gubbe skulle komma och kika på våran värmepanna som är ur funktion. Jävla kalla sverigeväder, slår ut våran värmekälla också...inte okej. Men nu är den fixad, och nu kan man kanske lägga sig i ett efterlängtad varmt bad igen. Mmmm..skulle sitta fint det.

Sedan "cyklade" jag iväg till stan, men jag hade mest benen släpandes längs marken då det är så halt ute och jag kunde vurpa i vilken sekund som helst. Det gjorde jag inte tack och lov men det tog mig ungefär 40 minuter att ta mig in, det brukar normalt ta mig 15.
Jaja, väl där så mötte jag upp mina två favoriter Zara och wilmer.

Här är dom, världens bästa vän med väldens bästa bebis :)

Vi gick förbi hårsalongen där jag fick träffa julia som jag inte träffat på över ett år. Vi kollade in lite extensions och färger då jag ska få långt hår igen den 29 december. Åhhh...jag är så glad. Har tjatat på pappa länge nu och tillslut gav han med dig, höhö ;) Lagom till nyår med den långa håret.

Sedan strosade vi runt på stan en stund innan vi köpte med oss mat och käkade hos zara. Efter det mötte jag upp mamma och vi tog en fika på arbetsförmedlingen där hon jobbar. Lilla mammsen, hon är för go. Fick som vanligt gå runt och hälsa på alla mammas jobbarkompisar då hon själv säger att hon är sååå stolt över att visa upp mig. Kan ju extraknäcka som staty och stå där och se glad ut föreslog jag....det fick jag då inte sa mamma.

Ikväll har jag inte gjort mycket. Drar ut på tiden eftersom jag inte vill ut och springa, jag orkar inte...med innerst inne så vet jag hur skönt det kommer kännas efteråt. Så jag får ge mig ut snart iallafall....usch :/

Helgen då? Jo imorgon ska jag på fest med en massa LANTMÄTARE och INGENJÖRER, hur lyckas jag? Cilla och Malin ska också med...det är våran kompis som själv jobbar som lantmätare och bjöd med oss. Detta kan bli kul. Ska supa lantmätarna ink mig själv under bordet. Och eftersom vi ska ut en fredag så får jag pallra mig till strömpis framåt småtimmarna med alla små 92 or och trakassera min bror som kommer vara där.
Haha va roligt !

Nej, nu ska jag snart ge mig iväg och springa/åka skridskor ute....samt frysa ihjäl :(

PUSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0