So I think its time for us to have a toast

Hej mina trogna läsare som trots att jag inte skriver något fortfarande är inne och kikar, en puss till er alla :) hihi!

Jag lever. Men ikväll är jag slut, jag är körd....det blev det stenhårt pass på gymmet idag med 6 km löpning och styrka efter det. Armarna får sig några omgångar nu vilket ger resultat. Jag strävar inte efter att få några biffarmar direkt, det tycker jag inte är så värst snyggt..men lite muskler vill jag allt ha, lagom är bäst :)

Annars är jag överlycklig över snön som har kommit. Efter ett år i Australien så har man saknat snön och denhär julkänslan som smyger sig på. Var och julshoppade lite idag med zara och bebis wilmer, det är så mysigt att spatsera omrking i affärer och se alla tomtar och annat julpynt.
Minns förra julafton. Jag hade fått ett stort paket av familjen med pepparkakor, en julduk och en stor låda med svenskt godis...sen gick jag och cilla och åt Fish n chips inne istan. Ingen vidare julstämmning där inte...;)

Övningskörde även idag i halkan. Innan jag gav mig iväg skrek jag till peter:
- jadu dethär kan ju sluta hursomhelst.
Peter tittade lite osäkert på mig och frågade om jag kört i snö och halka någongång.
jag: -Nee-edåå....men detta ska bli kul.

Peter kollade nog om han hade bältet på sig en extra gång innan det bar iväg. Men det gick bra och jag fick tillochmed beröm för mitt körande i snön, haha de ni ;)
Jag har också käkat lunch med mamma och zara idag på stan, och återvände senare till samma ställe för att ta en kopp kaffe med malin och cilla :) Mysigt!



Dagens negativa händelse är väl att jag står och väntar på en bussjävel i 20 minuter frysandes och bitter, men den kom aldrig. Fick ta en annan buss och gå en bit hem....länstrafiken skämmes.

Nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka. Kör med mitt naturliga lockiga hår ett tag nu eftersom det iallafall blir lockigt när jag går ut i snöovädret....bättre vare när jag hade extensions, då höll sig allting på plats ;)

Puss kram godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0