Min hals :(

Gör ont som bara den, och febern har valt att besöka mig också...som om inte gårdagens bakfylla vore nog. Nu kan väll någon skicka hit lite choklad och en kopp te, helst en bra film också....det behöver en sjukling som jag.

Så idag har jag gjort...hmm..låt mig se, NADA! Tog en promenad med ismael och höll på att falla ihop på vägen hem...jag mådde inte alls bra men hunden måste ju gå ut och göra sitt också. Han var väldigt gosig idag min sötnos och låg tätt intill mig i sängen idag när vi sov...min lilla gosunge :)

Annars har jag inte gjort mycket mer idag. Har gratulerat mitt ex på andra sidan jordklotet på hans 26 årsdag, det blev ett ganska långt samtal och jag börjar få det svårare att höra vad han säger pga av hans aussiedialekt...den som satt så fint när jag bodde där. Kan inte förstå att det var ett år sedan jag, jimmy och alla hans kompisar firade hans födelsdag på ett av Brisbanes finaste hotell. Och det spårade.....
Saknar honom och hela Brisbane. Usch...:/

Har inte något mer att berätta nu.
Ska titta på någon film...knarka alvedon och strepsil innan jag kan lägga mig.

Sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0