Lördag

Och jag är slutkörd. Såhär brukar det inte vara, jag brukar ju gå ut på lördagar men istället sitter jag här trött och lite halvbakis. Sitter och funderar på om jag ska börja om på nytt och köra en kväll till i alkoholens tecken, linda kommer ju hem från stockholm ikväll liksom....hm jag ska fundera lite på det.

Annars var gårdagen lyckad. Det blev lite mycket eftersom jag har minnesluckor från majoriteten av kvällen. Det är inte helt 100 när man tror att man är på strömpis men står och dansar på satin, vi stod ju i kö till strömpis? Eller när man glider fram till ett gäng döva och börjar dra till med sina numera halvtaskiga teckenspråkskunskaper, i tro om man att verkligen kan snacka.  Jag kunde ju i princip flytande teckspråk förut men nu stod jag mest där och fick bokstavera alla bokstäver. Men dom döva snubbarna var skitglada, även fast dom nog inte förstod vissa av mina handrörelser.

Så vipps var klockan två och jag och Mr.D drog oss till grillkorner (heter det så?)skitsamma....vi köpte pizza som vi tog med oss hem och slukade.
Det var en bra kväll.


Idag kom jag hem runt 2 tiden och sedan har jag sovit hela dagen. Ätit har jag också gjort, sovit och ätit. Sen har jag förgäves försökt att pigga upp min bakis lillebror som har legat i sängen hela dagen och varit nere för någonting jag inte har vetskap om. Men jag jobbar på det...

Men jag vetinte riktigt ikväll. Men det lutar nog åt att köra på´t igen....ja säger som min älskade vän emelie i london skrev till mig idag:
- Du lever bara en gång, och du är 20 år. Lev livet!

Jag saknar henne en massa. Hon är typ min personliga rådgivare....hon kommer alltid med en massa bra saker att säga, dendär tjejen är verkligen någonting extra ;)



emelie zetterlund kom hem snart va ?


Pussssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0