Haha

Tycker att det är lite småroligt när jag kollar statistiken på bloggen att ni fortfarande hänger i och läser. Ni måste läsa inlägg om och om igen....men nu ska ni fått ett nytt inlägg att glo igenom. Det är ni värda ;)

Kan ju börja med att säga att jag HATAR äckliga Sverige och vetinte hur länge jag klarar av att vara kvar här längre. Det är mörkt majoriteten av tiden just nu vilket gör att jag blir deprimerad och ska snart anmäla mig till någon form av ljusterapi för detta håller inte längre. Sen att det är så fruktansvärt kallt ute gör ju inte saken bättre, och äckligt jävla halt ute.
Nej hörrni, bättre va det för ett år sedan när man var i landet Down Under och levde livet. Varför går tiden så fort? Seriöst...jag hinner inte med.
Hade ett långt och välbehövligt snack idag med min kära mor om allting mellan himmel och jord. Mamma är den enda person som förstår sig på mig, vetinte vad jag skulle göra utan henne.

Annars så går jag runt och saknar min man borta i Australien. Jag blir tokig! Jag visste att det skulle bli svårt, men inte såhär svårt. Jag saknar honom så fruktansvärt mycket och det blir bara värre ju längre tiden går, man skulle ju kunna tänka sig att det kanske skulle bli lättare...men icke. Om allt går endligt planerna så är jag tillbaka hos honom i september nästa år, men mycket hinner ju ändras innan det. Jag varken ut eller in just nu. Jag saknar honom för mycket för mitt eget bästa. Jag har svårt för att träffa andra, jag vill inte...men jag försöker. Jag får inte bli låst såhär, jag är bara 20....och kan inte falla för en man på andra sidan jorden. Det går bara inte ! Om det ska bli vi tillslut så blir det vi ...men det får ödet bestämma.

Annars så har jag snackat med mitt andra ex från australien. Han har träffat en ny tjej nu och verkar må jättebra och jag är så glad för honom. Hans liv flyter på vilket inte mitt gör just nu.

Jag känner mig verkligen låst. Känner inte igen mig själv nuförtiden, jag måste ta tag i allting om jag ska vara den Charlotte jag verkligen är. Men det är svårt.

Jaja. Om en månad får jag iallafall nya extensions också....jippie :D Långt hår igen, jag har saknat det.



Nu är jag halvdöd. Sprang inne på gymmet idag men det gick inte såbra, darrade i hela kroppen och var helt ur form. Nya tag imorgon.

PUSS KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0