Fyfan...:/

Jag mår inte bra idag. Det blev för mycket igår, jag ska inte dricka alkohol på mycket mycket länge nu...jag lovar :/
FY FY FY FY FAN.


Även fast det inte är lika roligt idag så var det jätteroligt igår, men det är alltid så när man är med Linda. Vi började på Pitchers där vi även körde All In med diverse drinkar. Vi snackade en massa strunt och skit innan vi på ostadiga ben begav oss till Frimis. Därinne på Frimis blev jag kär. Japp jag är kär så det pirrar i hela magen när jag ser karln....haha ne så är det väl kanske inte riktigt. Men ...vilken goding.
Ja, jag snackar om en av frimis bartendrar....det är ögongodis för mig. Han är så söt så jag vetinte vad jag ska ta vägen ! Hädanefter vet jag vilken bar jag alltid ska gå till när jag är på frimis. Det var nog tack vare honom som vi blev så fulla eftersom han ständigt serverade oss drinkar och vi hade någon slags förtur i barkön.

På tal om det så måste jag berätta om en rolig grej som hände igår just när jag skulle beställa kvällens förmodligen 7.e drink. Det var tjockt i baren så jag gick till kanten och ställde mig helt ensam vid sidan om, i hopp om att min drömprins i baren skulle servera mig...jag orkade inte stå i kö. Då står det två halvfeta paddor (hmm..förlåt tjejer)...och dom börjar direkt snacka skit när dom såg mig ställa mig vid sidan
- Tror hon att hon får något när hon står där? Shit vilken brud...är hon korkad eller.
Sådär höll dom på.... Ja...iallafall. Tror ni inte då att min favvo bartender dissar alla i den normala barkön där paddorna stod också och går bort till mig och serverar mig istället. Ni skulle ha sett paddornas miner, och ni skulle sett min blick när jag glatt skuttade iväg med mitt.
Gå och dränk er i någon damm eller något äckliga tjejer. I ER !
Mohahaha, det är så jag jobbar.

Resten av kvällen spårade. Kvällens roligaste var nog när en kille med högre alkoholhalt i kroppen än vad jag då hade ramlar bakåt rätt in i en snöhög....det var det bästa jag har sett på länge ;)

Men ja, idag mår jag pisspannkaka....usch.

Nu ska jag spana in lite fotboll.

PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0