Förändring...

Jag kan inte hålla på såhär. Det funkar inte, jag måste glömma och se framåt....inte stanna kvar i det som redan varit. Om det blir vi så blir det vi i framtiden, men det styr inte jag över.
Undrar vem som gör de egentligen?


Idag har jag haft en kanondag med pernilla och linnea. Nu ska jag snart iväg och springa milen på löpbandet innan jag ger mig iväg till cilla och pimplar vin.

Mamma står och svär i köket för att hon inte får upp julgardinerna, och jag sitter här med en trött hund liggandes vid mina fötter. Fick lämna honom hos mormor idag för jag klarade inte av att se hans ledsna ögon när jag skulle gå, mitt lilla hjärta.

Vad skulle jag göra utan alla mina underbara vänner! Tack för att ni finns <3


<3

Puss och ha en mysig fredag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0