Det är halt ute :(

Det fick jag uppleva ikväll när jag mot mina föräldrars önskan begav mig ut och sprang på landsvägen.
Pappa: - Du är som du var när du var liten. Trotsar allt och gör helt precis tvärtom vad normala människor skulle göra.
Jag: - Vad menar du nu?
Pappa:- Ja, du springer oftast inne på gymmet. Men så får du får dig att du ska ut och springa utomhus när det är mörkt och halt ute...istället för att springa inne på gymmet där det är säkert.

Fast så är det ju inte riktigt. Jag älskar att springa utomhus, fast ikväll var det kanske inte såbra att göra det eftersom det i princip var att springa på is. Men men...jag klarade mig utan att halka och slå mig även fast det var nära ett par gånger.

Idag har jag hunnit med att köra igen, plus att jobba lite. Sen har jag varit förbi zara en stund innan jag kom hem och däckade i sängen...4 timmar sov jag. Det är ju inte konstigt att jag inte kan sova sen på nätterna :( Får skylla mig själv...

Imorgon är det fredag, veckorna går så snabbt. Har inga speciella planer inför helgen, ska träffa matilda och bara ta det lugnt...om jag inte bli ivägsläpad ut någonstans vilket ofta händer när jag skriker att jag absolut inte ska ut. Dean brukade säga att jag inte hade någon egen självkontroll när det gäller utgångar, han tyckte att om jag bestämt mig för att vara hemma en kväll så skulle jag vara det också...även om folk tjatade. Kanske har han rätt. Men det är en del av mig, jag är för snäll helt enkelt ibland och vill inte göra folk ledsna...och då säger jag ja istället för att egentligen säga nej.
Ojdå där blev lite lite djupa ikväll också.


Här är jag i Mallorca med 4 coca cola.
Kör med lite vintertema nu tänkte jag ;) Hehe, nee...inte kul.

Hejdå
Puss
Kram
Sean Banan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0