Torsdag

Har ingen bättre rubrik för denhär dagen för idag har det bara varit en såndär urusel dag som tyvärr dyker upp ibland. Tur är väl det att jag har världens bästa mormor att åka till när allting känns hopplöst och skit, hon ställer alltid upp och finns alltid där när jag behöver henne.
Så ikväll har jag som sagt gråtit ut hos min mormor och lite senare åt vi lussebullar, pepparkakor och mjölk...det hjälper alltid. Hon får en att känna sig som ett barn igen, vilket jag tror man behöver göra ibland...min gulliga älskade mormor.

Det är så mycket som snurrar i mitt huvud att jag blir galen. Ibland så vill jag bara åka tillbaka till Brisbane där det aldrig fanns några problem, förutom att jag saknade min familj så otroligt mycket...och när man väl är hemma i sverige igen så längtar man tillbaka till brisbane. Jag vill alltid ha kakan men endå äta upp den, vilket jag tror de flesta har känt av ibland.
Det är svårt ibland att "bli stor", jag är ju ändå 20. När man var liten kunde man göra allting för att bli stor, nu idag ville jag göra allting för att bli liten igen och slippa alla problemen som man måste handskas med när man blir äldre. But thats life i guess....

Skulle också kunna göra allting för att få ligga i min mans armar just nu borta i Brisbane, och det gör mig så frusterad att jag inte kan göra någonting åt det just nu. Han är en av få personer som får mig att känna mig riktigt trygg, riktigt glad...och en av få som jag verkligen kan slappna av och vara mig själv hos. Och så bor du 2000 jävla mil härifrån.....


Bitter dag idag. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova bort det sista timmarna som fortfarande återstår av denna torsdag....


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0