Tisdag, imorgon smäller det....

Vill börja med att meddela för dom som inte vet att Arsenal spöade skiten ur Chelsea igår, där fick ni era nollor ! ;)

Så.....Imorgon mina vänner, imorgon... ska jag äntligen få mina extensions och jag är så glaaaad :D Åh, kommer inte kunna somna inatt tror jag, som jag längtat!

Annars får jag be om ursäkt igen för mitt frånvaro på bloggen, men ni är inne och läser iallafall :) Sen har det även kommit till min vetskap att det inte bara är min mormor från släkten som läser bloggen, utan nu också min farfar. Han har även tillgång till min facebook så nu får jag passa mig för vad jag skriver...så att ni tycker att min blogg är lika bra som den jag skrev i australien.


Annars mår jag bra. Eller...idag har jag mått illa och har haft ont i magen. Det började på gymmet. Ni folk som är väldigt pryda kan lägga ner läsandet nu för nu kommer det komma lite opryda saker att läsa.

Jaja, börjar springa. Går skitbra, tänkte springa 8 k på tid eftersom jag sprang milen igår. Tävlade med en brud de första 4 km men hon fick lägga av, som vanligt ;) Iallafall...sen närmar jag mig 6 km och tänkte lägga in en form av en spört de sista 2, vad händer då?

 Jooo...jag började få ont i magen. Fan tänker jag detta var ju bra...men jag bet ihop. Men det skulle bara bli värre, förutom magvärken så blev jag också skitnödig. VAD FAN ÄR DET SOM HÄNDER? ......Jag är inne i världens fart och så händer detta. Nu hade jag två alternativ:

1. Lägga av och springa till toaletten

2. Ta mig igenom detta tills jag sprungit klart 8 km...alltså plåga mig igenom detta helvete

Av någon outgrundlig anledning så valde jag alternativ nummer 2. Och herregudars va plågsamt det var. Associerade detta till en historia som min löparkompis berättade för mig en gång, om en elitidrottare som sprungit halvmaran och blev skitnödig....men han struntade i det för han hade en sådan bra tid, så han sket på sig och fortsatte springa.

Nej, så långt skulle jag inte gå iallafall. Men när mätaren stod på 8.2 så flög jag av bandet och sprang rätt in på toaletten.
Kommer ut, jätteglad. Killen som skulle in efter mig var nog inte lika glad...:/

Jaha, detta var kvällens skithistoria. Men jag tror jag har ätit något konstigt eftersom det fortfarande intr står rätt till, plus att jag mår illa...inte bra alls :/

Ja hörrni så det kan gå.

Imorgon ska jag som sagt sätta in extensions, sedan ska jag gå på stan och shoppa med min kära bror. Efter det blire hem och träna för att sedan fira johanna på Pitchers som fyller 20 år. Vi tänkte köra en Ritz på det också....alkolist? Lite, nu iallafall...men i mellandagarna är det lugnt, eller?



AHHHH, KAN DET INTE BLI ONSDAG..TYP, NU?


PUSSKRAM MINA GULLEBARN (PLUS MORMOR OCH FARFAR)



Kommentarer
Postat av: pernilla

HAHAHA love your honesty charlie boy

2010-12-28 @ 22:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0