Snart är det jul, tjohoo

Fast jag måste erkänna att jag egentligen skulle kunna hoppa över julafton, det finns ingen julkänsla kvar längre. Önskar man kunde spola tillaka tiden då julen alltid var någonting man verkligen längtade efter, nu är det inte så längre. Det enda jag längtar efter nu är att få mina extensions....hm.

Igår kom det till min vetskap att min älskade mormor läser denahär bloggen. Trodde att det bara var på facebook hon hade koll på mig, men så fel jag hade. Hon berättade att hon blev lite besviken när hon läste om alla mina äventyr pga av alkoholens påverkan, och tycker att jag ska gå tillbaka till mitt fina skrivande från min australiensiska blogg. Men, mormor...jag måste göra dig lite besviken. Det är väl illafall tur att jag ibland skriver att jag dricker vin, istället för att säga att jag dricker hembränt och tar droger? Haha, skämt åsido. Men mormor, jag ska skräpa mig lite...för din skull.


Helgen då?
I lördags var vi och firade Hl som firade 20 härliga år. Mycket trevligt.

Här skulle det vara en bild, men som inte går att ladda upp ikväll.
Sedan bar det iväg till strömpis där det spårade.....mer vill jag inte gå in på ;)
Söndagen var jag bakis.....haha men lördagskvällen var till belåtenhet. Fick träffa min emelie också som var hemma på besök från london <3


Ikväll brände jag av 8 km på bandet, blev besegrad av min bror i benstyrkeövningen, och stod på crosstrainern....nu är fröken trött.

Imorgon har jag av någon outgrundlig anledning lovat mamma att jag ska städa båda toaletterna innan julafton då släkten kommer på besök, då blir du glad va mormor? Men fyfan va tråkigt det kommer att bli...måste även städa mitt rum, det får jag nog göra ikväll. Bra att jag också har fått så fruktansvärt ont i min nacke också, det gör ju saken bättre.
Sen har jag också tagit på mig ansvaret att julbaka, kanske skulle ha börjat lite tidigare med det...eeeh....ehh...hur fan ska man hinna?

Kanske dags att börja nu då? Med att städa rummet...tjhooo! Och sen blire teoriplugg, tjohooo igen!

Va kul :D


PUSSPÅER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0