Saker som jag hatar....

I brsit på annat så ska tänkte jag skriva om de saker som just nu gör förbannad, och saker jag på ren svenska just nu hatar. Nu är jag lite som min förra chef  i Australien, skriver om saker jag inte tycker om. Men till skillnad från honom så är jag inte lika elak...höhö


Folk som går på löpbandet inne på gymmet i 5 fart i 30 minuter eller mer: Ja jag vet, all träning ska vara bra men jag stör mig så jävla mycket på de folk som envisas med att gå i den fart jag kryper fram i på ett löpband, när det finns andra (jag) som vill springa järnet och få ut lite mer av min träning. Då kan ni ju lika gärna gå ut och gå istället....


Fjortistjejer som sitter fullproppade med smink i fejjan och bara pratar med varandra på masiknerna: För det första, vad gör ni på ett gym och ni inte ska träna? Ni tar bara en massa tid när ni sitter och tjattar med vandra utan att göra något, det finns andra som och vill använda maskinen men för att träna. Då kan nu ju lika gärna ta en fika, eller? Och detdär med solpuder och 1219138 kg foundation i fejjan, tjejer ni är på ett gym och det är faktiskt okej att träna osminkad och se lite sliten ut.

Sverige: Hatar detta land more then ever just nu, för det första så är det så förbannad mörkt hela tiden. Och så är det kallt. Det är OK innan jul i December, men sedan kan ju bara vintervädret avgå!


Folk i bilar bakom som MÅSTE tuta för att man fått motorstopp: Måste ni vara så jälva kåta på att komma iväg? Kan ni inte bara ta det lugnt och acceptera att folk faktiskt får motorstopp och att tuta inte hjälper iallafall. Skämmes bilister!

Äckliga killar på krogen som juckar på en bakifrån: Vem är du och vart kom du ifrån? Äckliga varelser försvinn!


Telefonsäljare: Svarar inte ens i telefonen hemma längre när det inte är ett nummer jag känner igen. Om jag vill ha något så gör jag helt enkelt så att jag själv tar reda på var jag kan köpa det, och köper det.

Folk som har sina hundar lösa och inte har pli på dom: Jag har själv min hund lös men han kommer så fort jag ropar in honom. Jag vill inte se era hundar komma och skrämma iväg min stackars lilla vovve bara för att ni inte har koll på dom. Koppel finns att köpa !

Canal plus val av program en fredagskväll: Man slår sig ner i soffan och slår på tv:n, vill gärna se någon bra film. Då visar man på Canal plus oftast Wallander eller Beck. MEN HALLÅ! Omväxling tack?  Svenska polisfilmer är bra, men till en viss gräns.

Manchester United och deras fans: Hela laget består av ett gäng nollor och deras fans är bara allmänt äckliga.

Folk som inte delar min åsikt och blir arga/förbannade för att man inte tycker som dom:
Okej, såhär ligger det till. Alla tycker olika, och det får man bara acceptera.

Lars Ohly: Du är ful, du lever i en drömvärld, du tror du äger en sedelpress, du friar i tv, sa jag att du var ful?, du har inga bra argument för din politik. Inte konstigt att vänsterpariet går så dåligt! AVGÅ...eller föresten stanna kvar, så kommer det bara gå värre för er.

Sverigedeomkraterna i riksdagen: Okej, hallå? NI HAR INGEN HÅLLBAR POLITIK? AVGÅ!

Äckliga/jobbiga spelare på COD: Det är inte kul att bli dödad av en och samma person flera gånger, variation tack?


Så nu har jag nog fått med det som jag stör mig på mest.

Ikväll ska jag julbaka med mamma, tjohooo :D


PUSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0