Patrik Isaksson, rätt bra iallafall

Har aldrig varit ett så stort fan av Putte, men på senaste tiden så har jag faktiskt börjat lyssna på hans låtar ganska mycket....han är inte så dålig iallafall.

Lördag idag. Det blev strömpis igår. Vi var där redan 20.15 då vi var på övervåningen och firade dennis hela kvällen, mycket mycket trevligt. Det blev inte så mycket alkohol för min del vilket jag tackade gudarna för idag, vakande upp pigg och glad...det är inte ofta det händer då charlotte varit ute på krogen.

 Roligt att träffa alla "gamla" vänner igen...som man inte träffar alltför ofta. En lyckad kväll....men strömpis på fredagar i allmänhet är inte mycket att hänga i granen längre....om man inte är 92:a förstårs ;) Små pojkar som springer runt och leker krigare, och småtjejer som springer runt i magtröjor och solpuder så man inte ser deras ansikte...haha, men man kom ju ihåg hur det var så jag klandrar dom inte :)

Idag ska jag inte göra mycket. Har lagt in 3 träningsfira dagar nu här framöver eftersom kroppen inte alls svarade igår när jag skulle ta tid på löpbandet, 6 km. Känner att det kanske har blivit för mycket löpning på senaste tiden...behöver vila lite, även fast det är svårt.
Är sugen på att åka lite längdskidor ikväll dock....vi får se om jag ger mig ut. Annars så ska jag mysa med min familj hela kvällen, mamma och jag ska laga god mat och sen ska vi dricka lite glögg.

Och snartsnart så får jag mitt långa hår igen, jag lääängtar!

Hoppas ni allla får en trevlig lördagskväll, för det ska jag ha ;)

Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0