Fan detta går ju inte...

Satt och spelade Cod förut och det gick inge bra idag. Men det kanske inte så så konstigt när vi är 4 och de andra är 7 vid varje omgång? :(....Inte okej att börja bli bitter över att det inte går bra på detta mansdominerande tv-spel, men just nu kan jag inte vara utan det.

Kanske kan föreslå detta spel för alla jägare som är ute och skjuter våra stackars djur i skogen, om dom nu är så jävla kåta på att döda så kan dom lika gärna skjuta ner lita gubbar på Cod...för då är det ju inte på riktigt. Ska nog skriva in ett brev till dom om detdär ;) Höhö

Ikväll har jag kört järnet på gymmet. Formen var inte på topp och det tog emot redan efter 4 km...sprang 9 men fick kämpa mig igenom, men sådana dagar kan man ha ibland.

 Sen körde jag lite styrka efter det och jag tror jag hittade min framtida man när jag stod och strechade. Han kom upp och satte sig på maskinen brevid....snygg som in i helvete var han, en riktig karl. Muskler fanns det gott om på den mannen kan jag ju säga...han var lite lik pappa faktiskt, och man säger ju att mannen man träffar och gifter sig oftast liknar sin pappa. Då kan vi ju gifta oss på gymmet.....yes :D


Ja ungefär sådär såg han ut, som min pappa. Men några år yngre kanske, och lite biffigare ( förlåt pappa, hehe)


Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Får ju som sagt förmodligen vikariat på Birgittaskolan efter nyår, känns skönt att komma igång med lite riktiga arbetsrutiner igen ;)

Imorgon ska jag iväg och träffa Malin som jag inte har träffat på över ett år nu. Ska blir jättetrevligt och träffa den damen igen kan jag ju säga.


Nej hörrni nu ska jag hårdplugga teori så jag kan få detdär jävla körkortet, brumm brumm sa bilen.
Neeeh



Pussssssssssssss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0