En ny vecka påbörjad...

Och jag blir bara mer och mer less på Sverige och Örebro. Seriöst jag hatar örebro just nu, äckliga stad som just nu går mig på nerverna.
Jag vill vara "hemma" igen, i Brisbane, i lägenheten. Jag vill somna till ljusen från staden som aldrig sover på andra sidan floden, ligga vid poolen precis några meter över floden och spana efter hajar, jobba på världens bästa jobb, gå ut med världens bästa vänner...och vara hos världens bästa kille.
Vetinte hur länge jag står ut längre. Inte konstigt att folk blir deprimerade av att bo i Sverige, för det är ju mörkt majorteten av tiden under vinterhalvåret. FYFAN  säger jag.

Vetinte hur mycket skit jag har kastat på min hemstad nu, och det lär komma mer. Skrek på malin idag i telefonen att jag vill flytta härifrån snarast, hon vrålade väl mest tillbaka samma sak. När man har sett en annan del av världen och upplevt ett helt annat land, så krymper sverige i mina ögon.


Vi i Townsville <3
Vetinte varför jag valde att dra till med svart hårfärg de månaderna till ära, usch :/

Jaja, nu lägger vi denna måndag bakom oss.

Imorgon ska jag fika med min cilla och sen hem till zara, rikard och bebiswilmer för att göra ett pepparkakshus och dricka glögg.

Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0